טומי - "אז אם אתה מכיר טוב כל כך את המצב, אשמח להגיד לך כמה מילים." הוא אומר. "אני מקשיב." אני אומר.
"חשבתי שגמרנו עם ההברזות." הוא אומר. "נחמד לחשוב, אבל זה לא אומר שצריך להאמין להכל." אני אומר. "למה רע לך כל כך - שאתה מבריז כל כך הרבה? אף אחד לא יסלק אותך מבית הספר, אתה יודע את זה. אם הוריך בחרו לשלוח לך לכאן, הם מצפים שתלמד, ולא תבריז. אני ממש לא מבין מה מניע אותך להבריז. יש לך ציונים מעולים, אתה מתנהג למופת רוב הזמן." אומר המנהל. "כן - אבל, תבין - אני למדתי בבית עד השנה ותסלח לי אדוני, אבל אני יודע לקרוא ולכתוב הרבה יותר טוב מרוב הילדים בבית הספר. יש לי ידע בהיסטריית, סליחה - היסטוריית המשחקים יותר מלכל הילדים ואני יודע חשבון ממש טוב. אז אני לא מוצא סיבה למה אני פה בכלל, אם אני מסוגל ללמוד כל כך טוב בבית אז-" אני אומר, "זה לא העיניין - הבעיות התנהגות שלך נמצאות על הגבול בין א' לב'." מפסיק אותי המנהל באמצע. "ואותך חמודה, מה מניע אותך? את ילדה טובה, בעלת מעגל חברתי ססגוני - ובכל זאת, מה מניע אותך להבריז?" פונה המנהל ללילי. "אני... אני..." היא מתחילה, היא לחוצה לגמרי. "אני שידלתי בה לבוא איתי. וזאת פעם ראשונה שלה, אתה לא אמור לכתוב לה כלום." אני אומר. "טומי, אני יודע שאתה יודע את הכללים טוב מאוד, אבל אשמח אם תהיה בשקט לרגע." הוא אומר. "כן, חביבתי?" פונה המנהל חזרה ללילי. "יכול להיות ש... טומי שידל בי. אבל אני הסכמתי. בלי קשר למה שהוא אמר לי לפני זה. זאת אשמתי הבלעדית." היא אומרת. "אני לא אפנה להורים שלכם, ובגלל שכבר סוף שנה שום דבר לא יכתב בתיק האישי. לכו לשיעור עכשיו." הוא אומר ואני קם.